Keresés ebben a blogban

2018. július 16., hétfő

Van nekem egy motorom..

Van nekem egy motorom,
Vele van egy sajátos modorom,
S alattam a 2 kerékkel,
Járva róva az utakat,
Magam végre szabadnak érzem...

Elhúz mellettem a táj,
Fülembe dallamot süvít a szél,
S én kis kedvencem alattam duruzsolva,
Mutatja nekem hogy élek,
És hogy bárhová eljuthatok vele,
Bármi legyen is a cél..

Elhagyom a várost két keréken,
S csak az út van a motorom és én,
Néha duda hallatszik valaki épp előz,
Elengedem magam mellet had menjen,
Mert nekem nem a száguldás az ami fontos,
Hanem a két keréken okozott szabadság élmény..

Akárki bármit is mond,
Motorosnak lenni mindennel felér,
Lehet hogy másnak egy kutya vagy macska az,
Mi család tagként elfér,
Nekem csak ő van ki saját vállán cipel két keréken,
És ez nekem éppen  ugyan olyan jó és elég..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése